känslan när alla skrattar


pappa, syskonen + jag och vår underbara anders i tyskland förra vintern!
Denna dag började på sitt sätt och slutade på ett annat sätt! blev sju bussen in till eslöv för att sedan fika med johanna som jag har saknat så mycket. satt på grappa till tio och under de timmarna fick vi fram allt det vi missat under ca 3 månader! sick. nu får det inte bli ett sånt mellanrum tills nästa gång, äsch det kommer det inte bli. för det bestämdes även idag att hon ska klippa mina toppar snart, eftersom hon faktiskt läser till frisör!:) fina saker
jaja, efter de timmars mys och prat med henne gick vi en liten promenad eftersom det var 30 minuter tills min buss hem skulle gå.. i alla fall när jag kom hem så väntade ännu några timmar med härliga människor och massa skratt! pappas bästakompis anders är här och nannar här tills imorgon, vilket är mycket roligt! när han är här känns allt så jäkla bra, han sprider en glädje som inte finns hos många andra. just nu sitter jag här och har lite ångest över hur min lilla blogg ser ut!? förstår ju verkligen ingenting om hur man designar den och så .. kris? äsch, får väl fråga om någon systers hjälp när jag har mer tid åt det. annars så väntar allt mitt festande imorgon och framöver tills söndag! älskar när jag vet vad jag ska göra / har en planering att gå efter. nu ska jag sova, blir upp tidigt för att klippa hästar och sedan hinna träffa min snutte:)
/linathelin


Kommentarer
Postat av: Ebba

HAHAH, igår när jag hade sagt godnatt till dig & Emma så gick jag ner i köket och där var mamma, pappa och Anders.. Så Anders började dansa bugg med mig ! :P<3

Han är sjukt roligt !!!

2010-11-03 @ 10:10:53
URL: http://ebbathelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ovant, men kul att läsa vad du skriver :)

Anders är underbar <3

2010-11-03 @ 21:47:40
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0