lååång måndag!

Ja, då var det måndag igen, jippie. eller?
usch nej, gillar inte denna dagen alls. men som sagt, skoldagen är över i alla fall, vilket är mycket skönt. Bara fyra dagar till helgen ;) några planer eller? jag har! Längtar jättemycket, dels har jag ju faktiskt dansföreställning fredagkväll och lördag eftermidddag. Ska även hinna festa till de där i mellan..

Började annars lite i nio idag, matte en måndag morgon? inte så snällt nej. Var en väldigt chill lektion, hade kompisrespons på förra veckans uppgift, vilket inte var så populärt, men vi gjorde det ändå. Efter de kom en riktigt skön gubbe från NTI gymnasiet och pratde med oss i klassen. inte meningen att skulle undervisa oss, men de fick han göra! "lära oss" multiplikationstabellen ;)
Hade lång lunch, eftersom vi hade halvklass på svenskan och såklart var jag i den sena gruppen, som fick ha extra lång lunch, men fick sluta vid tre. men ja, hellre de än att sluta två och sedan gå o dra ut på dötid till halv fyra, då jag skulle ha engelska? hmm. i alla fall, måste börja plugga redan nu på mitt tal som jag ska ha nästa vecka i svenskan .. 5 min om exakt vad som helst !? hjälp.

Efter skolan hann jag träffa babylove en stund, sen fick man varndra till dansen i raskt tempo. Han är ju så snäll, så han följde ju mig! Dansen var inget speciellt, house som jag alltid har brunnit för! .. vill ju inte säga att de beror på tränare, musik, sättet att lära ut på, koregrafi osv. MEN det gör det absolut. för så vad de blir för kurser nästa år.

har suttit och tittat på Fotbollsgalan 2010 med folket i detta hus! Kan säga att soffan var full :)
nu blir de dusch och sen nanna, klockan är mycket!

/linathelin

Kommentarer
Postat av: jenny thelin

HAHAHAHAH dör åt sista bilden!

2010-11-15 @ 22:46:49
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: ta reda på det ;D

sötnos!!

2010-11-16 @ 22:14:00
Postat av: Ebba

Hahahahah, vad gulligt, babylove ;)<3

DET ÄR SÅ HIMLA ROLIGT ATT LÄSA ERA BLOGGAR ;)<3 ( MINA SYSKON ) <3

2010-11-19 @ 16:26:49
URL: http://ebbathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0