mätt i magen!

mums! har precis kommit upp efter att ha ätit en god söndags/farsdagmiddag med hela familjen. mycket trevligt, och en mkt god kladdkaka.

Söndagar brukar bestå av ångest, ångest och mer ångest. Men idag, har jag knappt hunnit tänka så mkt ångest. för att imorse blev man väckt lite i sju, för det var dags att gå ut och hjälpa till i stallet, för att sedan köra vidare till tävlingen. Själv tävlade jag inte idag, för att jag är inte i "form" ha- ha. rider inte så mkt för tillfället, vilket jag inte mår så bra av. men vad hade jag gjort utan en så bra storastsyster som jag har, ellerhur Emma?
Det var även Ebba och hennes c - ponnys första tävling med varandra, vilket man inte kunde ha så höga förväntningar om .. men nej! Ebba och hacke sopade banan som "vanligt". Det var så att folket på läktarna började småsnacka om vår fina lilla ponny om hur högt han hoppade, skojigt! Storhästen som emma red, MAYDAY! var inte så snäll. Denna gång blev felen inga ryttarfel, utan helt klart mayday som klantade sig.  
Själv gick jag runder och frös som en idiot.. mer kläder nästa gång!  När klockan var runt halv två packade vi ihop allt och körde hemmåt i spöregnet!

blev raka vägen in i duschen och sedan snabbt ombyte till danskläder. skulle samlas 14.30 för att ha rep i studion. såklart så var min grupp nästsist och skulle därför sluta vid 16.00. Vad tror ni händer, klockan går och jag sitter och pratar med en dansvän, och på alla danser som övar. Tittar på klockan och ser att hon är 15.58. en snäll pappa hade suttit nere och väntat på mig i bilen sen de han lämnade mig. därför kände jag att jag inte orkade vänta ca en timme till för att jag skulle få dansa i ca 3 min! så jag bestämmde mig att gå därifrån. tog mina saker och gick ner till en pappa som satt i bilen med en söt liten lussebulle! årets första och supergod. den fick mig att tagga ner lite.

nu har jag skrivit tillräckligt, och det är dags för en massa bilder!
hantverken i fredags. styling by lina. 
fredags i skolan.

jag, lillebror , mamma min nörd
fredagkväll åt gott hemma, sen åkte jag hem till sammi och hade mysigt.

 <3 
lördag spenderades på hööks, hos mormor och fick bli hemmakväll.

mayday hackepacke  
söndag blev hästdag. Duktigt systrar jag har, stolt över er båda!

lite bilder från de senaste dagarna, vet inte om jag skriver mer här idag. ny vecka imorgon, nya tag!
ha de så mysigt i detta äckliga väder, vi hörs!

/linathelin


Kommentarer
Postat av: Emma

åååh <333

2010-11-14 @ 20:01:31
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0