snart vår & sommar (:

haha, eller? Åkte till skolan och gjorde mitt matteprov kl nio sen gick jag direkt till tandregleringen och prata lite med dem. Därefter så tog jag mig till Lund och var på jobbet vid elva! O - M - G säger jag bara..... Fullt med lådor som kom in igår från raph laurens vår och sommar sortiment, som jag stått och inventerat + prissatt. Massa fina kepsar, piké tröjor, koftor, badbyxor, skjortor mm. Jag vill använda keps nunuNUU! Hur som så har jag inte ätit sen 07.00 och är inte så hungrig nu heller. Jag glömde bort lunchen och jobbade vidare tills tjejerna skrämde livet ur mig " Vaaah, har du inte ätit gumman? Hem med dig " haha! Nu sitter jag på bussen hem och vill bara heeeem till jenny och resten av familjen!!! Har jullov nu, så dags att njuta!! Puss
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0