godnatt!

sådär ja!
nu ska jag o chasse lägga oss efter flera timmars dans och plugg ... först var de LA style som vi dansade för första gången idag. Kan säga att det anmälde jag mig till direkt efter lektionen. så det blir det nya för i år :D
blev också en hel del dans när vi kom hem , tills en pappa kom upp och frågade " skulle inte ni plugga " blä!
iallafall, gjort vår presentation i engelska som ska vara klar tills tisdag, duktiga flickor!
nu ska vi nanna, sju bussen väntar imorgon, vilket chasmine ser så mycket fram emot(:
puss

haha enda bilden jag hittade på oss. har tusentals bilder sen den senaste tiden. men jaja.
btw, imorgon ska jag klippa mig!

/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0