inte min kväll


inte trodde jag en dator kunde krossa mig så hårt? men jo! nu känner jag att det är dags för mig att stänga av denna maskin och dra fram böckerna istället. tyvärr så har skolan dragit igång, inte så många läxor än. men finns en del man kan göra ändå! bara för att denna dagen blev kass sen de jag kom hem, glädjer det mig lite att jag slutar halv tolv imorgon och ska ägna lite tid på stan efter skolan i think. nu när jag väl är igång, kan jag säga det att jag vill tillbaka till thailand, tillbaka till värmen, tillbaka till allt underbart folk som servade en vart man en gick/ kom! :D undeerbart! ni andra, hoppas er onsdags eftermiddag - kväll har varit bra!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0