tisdag

började med engelska på morgonen , världens segaste lektion. Därefter lunch och liten snabb runda till H&M. Hade prov i försäljningOservice, kändes mycket bra. Sista lektionen var de hantverk. Jag satt först modell till tessan, då jag fick en bild på läppar, ögon(skuggor) och ögat(eyeliner), skulle därefter beskriva för tessan hur hon skulle göra. Hon fick alltså inte se bilden utan bara gå efter mina beskrivningar. När hon satt modell och jag sminkade fick vi stylister se på en bild i 3 minuter. Sen inte se mer och skulle sen sminka efter bilden och dess färger/ skuggor. Mycket roligt, och fick dessutom sluta en timme tidigare! 

Mötte jenny och mamma i eslöv för att fixa en del.- Nu dunkar jag bara en massa house musik, pepp för dans till helgen.
Åt precis hemmagjorda hamburgare med pommes, me like. Pappsi kom hem med vars en Barcelona t shirt till oss alla, tack! Nu ska jag dansa vidare, :) kanske blir lite samhällsplugg senare ...
Hej så länge!
jag och tessan på gymmet!
/linathelin; btw idag fick min lilla jacka hänga med mig hem, äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0