t som i tiiiiiisdag

tjotjing!
nästan en vecka sen jag var här inne och skrev ... som sagt just nu består mitt liv av skolan, prov, inlämningar, dans, repetioner, genrep osvosv. Sen i onsdags har jag varit i dansstudion i 12 timmar!
Fredagen blev en låååång dag. Hade först prov på manikyr (teoretiskt) slutade därefter o hade håla till ett. Idrottlektionen var väldigt chill, gjorde ett snabbt "arbete" .. Efter skolan fikade jag tillsammans med några vänner och satt och mös vid kanalen. På kvällen kom nallisen hem till mig och nannade här.
Valborg spenderade jag tillsammans med mina tjejer i stadsparken och sedan förfest hos felicia på kvällen. Vid elva blev de fest hos emil. Kom hem och nannade direkt. 

Söndagen var bara dans dans och dannnnnnnnnns! Nära föreställningarna nu :D
Idag har jag varit i skolan och lekt med min pojkvän efterskolan.  Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0