Första advent

Igår var det den första december och imorse när man klev upp var allt vitt ute, rätt så sjukt! Mysigt och perfekt i tid till allas butikers fina julskyltning. Igår var en dag som inte var lik de andra dagar, nämligen att sammi flyttade hem till mig inom en kort period. Lägenheten i Eslöv är uppsagd och om två veckor blir de inflyttning i Lund. Glad för din skull! Idag har vi varit med pappa, Emma och Axel på en runda för tv- titt, jacka och skor till en del av oss. Själv fick jag med mig ett par skor. Ingen julskyltning utan mest en härlig dag med halva familjen och pojkvän. Nu ligger jag ensam i sängen för sammi har åkt till Linköping för jobb i en vecka till sen blir det ny anställning som butiksjobb för hans del, wihoo! Ikväll har jag ätit god tacos, sett på solsidan, druckit glögg och ätit pepparkakor med familjen - saknade Emma! Jennsan och pappsen har hjälpt mig med körkortsteorin, klarade C provet idag så tills på torsdag har jag F och Repetitioner att klara!!!! Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt värre!

2012-12-04 @ 22:42:58
URL: http://emmathelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0