talk that talk

Då var det redan onsdag! Galet vad veckorna går fort. Gårkvällen slutade med god mat här hemma och tog med mig efterrätten hem till pojken vid tio. Åt min cheesecake, mums. Inte lika mums när jag skulle ta min tunga kropp ur sängen, inte alls roligt när man vet hur kallt det är. Och inte nog med det!!!! Står i tidningarna idag att det ska bli - 30 grader ute inatt! Kan det verkligen stämma? hjälp. Men dagen i skolan var iallafall bra, hade två lektioner på förmiddagen och sedan håla till halv tre. Hann bla klippa mig och gå inom banken och få infört lite pengar hihi. Skolan slutade med hantverksorientering, idag var uppgiften att styla efter de hantverksyrke vi fick för några veckor sedan. Jag var tessis modell och blev stylad efter en bildmekaniker, hon tolkade det genom att göra sotat på ena ögot (bruna skuggor) och på andra gjorde hon en rallyflagga. Nu ska ni allt få se, haha. Pusss



/linathelin ; snodde sista bilden från tessans blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0