Ny vecka, nya tag!

Sådär, då var vi redan inne på vecka elva. Kan skriva kort om avslutet på vecka tio.. Blev ingen ridning igår, åkte istället direkt till gymet, tränade och solade 24 min. Därefter promenerade jag ner till sammi och hann vara där en srund innan pappsen kom och hämtade oss. Här hemma bjöds det på god middag och chokladfondue. Jag och bebisen firade nämligen vår 1,5 årsdag.

 Idag var det upp igen för att ta sig till praktiken. Skoj! Höll på att packa upp leveranserna från abacus hela dagen och ska fortsätta med det imorgon bitti. (Vi åt även god fika idag, muuuums). Ikväll har jag ätit god lax och hunnit dansa ett svettigt housepass. Godnatt allesammans,
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0