tjugofjärde mars,

Godmorgon,
Här sitter man i köktet och tittar ut, ser bara en massa dimma. Varför inte lite fint väder när jag är ledig? Som sagt, veckorna bara rinner iväg och snart är det riktig sommar! I torsdags var jag med sammi efter skolan, åkte hem och åt och packade väskan och sedan åkte jag hem till honom igen. Vi hade det mysigt, åt godis mums! Igår var det fredag, morgonen var kaos eftersom det hade skett en "olycka" i Burlöv ... Blev ersättningsbussar mellan Lund och Malmö, tog oss direkt till fitness gymet och hade ett pass. Hade hantverk på eftermiddagen där vi lärde oss hur man bygger brännskador med latex. (1:a, 2:a och 3:e gradens brännskaor). Provade på alla, men det var svårt kan jag säga! Efter jag gjort de jag skulle så var jag tvungen att ta mig till jobbet. Hade ett pas mellan 15- 22.15, kul fredagkväll! Idag är jag iallafall ledig och imorgon är det på de igen kl.06.45.
Nu ska jag ut och gå en runda med Jenny, sen får vi se vad som händer senare. Ha det fint,

   
Detta var torsdagens sminkning. Vi hade redovisning på våra karaktärer. Tessan var min gamla rökare (tant).
Här har man byggt rynkorna med latex. Om ni tittar runt munnen så ser ni rökrynkorna man får om man röker sisådär hela livet (; EN VARNING!




  





Mina dagar / stunder i bilder. Nu ska jag motionera lite (;
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0