Tjugosjunde november

Hej i mörkret! Vet inte om klockan är sju på morgonen eller sju på kvällen, mysigt tycker jag det är iallafall. Har inte skrivit på några dagar, finns ju en del anledningar hehe. Fredagkvällen var lyckad, blev massa god mat och massa skratt under bowlingen. Runt tio började all sprit beställas in och det blev bara mer, mer och mer... Massa dans på big bowl innan vi tog taxin vidare mot Hipp. (mitt "favoritställe"). I kön blev de lite trubbel så vi stack till donken och åt lite, en del stack hem och jag stack ut med chefen och hans brödrar. Hade kul och träffade en del vänner därinne. Tog taxi hem och hoppade i säng vid 04. Lördagen var mindre skoj, fyfan vad dåligt jag mådde. Värsta dagen i mitt liv någonsin, MEN jag tog mig till jobbet och jobbade mellan 15-22.15. Stolt över mig själv :/ I söndags blev de övningskörning med pappa och därefter vidare mot släktkalas med massa gott.
Igår hade jag körlektion på
morgonen stack därefter in till praktiken och hämtade min fina blomma och pratade lite allmänt med dem. Var runt i lite olika hudvårdsbutiker och pratade med hudterapeuter angående en skoluppgift. Satt och pluggade i åtta timmar när jag kom hem (: yey.

Nu sitter jag osminkad på bussen för ansiktsbehandling i skolan! Ha en fin dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0