lite nya vanor kanske?

hehe. Har märkt att jag inte är riktigt van vid detta ... denna veckan har gjort att jag har knappt haft tid med någonting annat än att göra klart arbeten som skulle lämnas in och redovisat osv. skolan tar över ens fritid, vilket jag inte tycker är rätt! visst det är mycket när på går på gymnasiet osv, men att det ska påverka sin tid utanför skolan är si-så-där. just nu har vi väldigt mkt i skolan, för snuttar från alla ämnen som man måste ta hem och göra klart, och sedan allt annat man också får, som stora redovisningen, prov, praktiska prov i hantverken .. man vill kunna lägga ner tid på allt, men istället blir de småsnutttar på allt, dvs halvdant! blä på det sålänge!

i alla fall så har de hänt mycket denna veckan. började med att i måndags blev de skola till sådär tre tiden, sen gå runder i stan några timmar innan Guldfesten skulle köra igång vid 6 tiden med min supercoola syster emma!
Fick bla med mig två plagg från Zara, en kofta och en liten söt t-shirt. När klockan närmade sig halv sex började vi ta oss till stor torget, där de bubblat upp massvis med folk och den stora scenen var på plats. kan bara säga att jag älskar varmchoklad när det är kallt ute!
Sjukt härlig stämning när alla var på plats , dels publiken och alla spelarna! (som jag absolut inte har någon koll alls på vem som är vem) :) jag hade roligt ändå kan jag säga er, eftersom tre söta tjejer var ju runt om mig hela kvällen! inte sant jenny, emma och bea? ;)
BÖRJAR BLI VÄLDIGT OSERIÖS!

Annars går jag i skolan, har prov och redovisningar som alla andra. men får ju alltid mitt lilla extra .. hantverkslektionerna två gånger i veckan! imorgon väntar afton och fest makeup! Spännande.

just nu sitter jag här i min fina svenska mästare 2010 MFF  tröja och är lite sjuk. ska snart gå ner till mammsen och lillebror och äta lite pannkakor, springa med syster när hon rider? hmm , PLUGGA! har samhällskunskapsprov imorgon och 15 instuderingsfrågor som ska lämnas in (hantverk) .. har icke tid att bara sitta och måla naglarna och springa runder i mitt hus, som jag gjort hittills på dagen.

har i alla fall någonting att se framemot ikväll, nämligen min dans. Har inte dansat på nästan tre veckor sen .. vilket inte är bra! men ikväll ska rumpan och tuttarna hoppa, för de är raggga!

efter detta tråkiga inlägg slänger jag in lite bilder som kan beskriva de senaste dagarna:


min mat som jag lever på i skolan just nu    sm guld!   tufft   tycker hon är så söt 

Kommentarer
Postat av: jenny thelin

haha snygg chey!

2010-11-11 @ 20:25:30
URL: http://jennythelin.blogg.se/
Postat av: Emma

"supercoola syster emma"

&

"tre söta tjejer var ju runt om mig hela kvällen! inte sant jenny, emma och bea? ;)

BÖRJAR BLI VÄLDIGT OSERIÖS!"



HAHA, tack, Lina ;)

2010-11-12 @ 17:20:52
URL: http://emmathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0