tiden går fort när man har roligt!

Jag som var så duktig att uppdatera fram tills torsdags .. aja! Skrev ett inlägg från iphonen, men de funkade tydligen inte, skumt!
jaja, om vi ska börja där jag slutade … KORTFATTAT!
min ”ursnygga tandställning” är på, och man kan ju inte säga att jag trivs eller att det är skönt! Har haft så fruktansvärt ont hela helgen, fått skavsår på insidan av läppen både uppe och nere, och spänner i hela munnen, ajj! Lever dessutom på soppa, smothie och dricka! Lider med mig själv, att se ut såhär i ett helt år, är ingen hitt.

Någon mer än jag som tycker att lovet har gått alldeles för fort? Usch, just nu vill jag bara spola tillbaka tiden tills fredagen i skolan då allting var så bra! Hade ett helt lov framför sig med massa skojiga saker. Men istället för att jag ska sitta här och tänka att jag kan spola tillbaka tiden kan jag ju lika bra skriva vad lovet bjöd på.
torsdags när tandställningen satts på blev de lite myspys med mamma i stan, blev en del saker som fick följa med (söt topp, lack leggings, örhängen, jeans till mamma + halsduk). När vi kom hem så blev de en stress blandat med en massa seghet hos mig. Skulle fixa mig och allt runt omkring innan jag kunde dra hemifrån för att sedan festa till de lite på Brezze. Allting som var bestämt från början sket sig … blev istället att jag tåg mig till chasmine i burlöv och förfestade hemma hos henne med en del tjejer, trevligt! Efter det blev det PUSS – brezze – polhemsinspark! Massa dans och massa glada miner, även om jag hade extremt ont i hela munnen och det inte var så lajbans folk där …
efter många timmars dans så blev det en snabbis in på bk, då man själv bara satt jag dräglade på de andras pommes! Sen blev vi hämtade och jag sov hos chasmine.
fredags, vaknade klockan 2, vilket inte händer mig ofta. Men i alla fall så tog jag tåget hem klockan fyra och kom hem vid närmare fem. ja, hände en hel del saker när jag kom hem, som fick mig att deppa. Men kvällen avslutades bättre hemma hos sammi.
lördags, dagen bestod av städ+ hög musik städ+ högmusik och städ+ högmusik! Skulle egentligen på maskeradfest på kvällen, men blev istället hemma kväll och en omtyckt person kom hit och gjorde mig glad! Alla äldre syskon var ju ute och hittade på en massa bus, så blev lite lek med de små istället och massa mys. Somnade ganska snabbt efter vi lämnat sammi och hämtat syskon.
inte van att stänga munnen med tågräls!         
bild sen torsdags          Brezze - nästa mj!

Idag har vi varit på golfklubben där pappa och lillebror spenderar mkt tid, Bokskogens Golfklubb. Pratade med en gammal kompis till mamma och pappa, och lämnade lite saker till de. Efter de körde vi vidare till en liten mormor som hade beställt tårta och köpt en massa goda kakor osv. & jag kunde äta tårta! MUMS. Blev massa prat i flera timmer och när klockan var runt sex kommer mormor på att vi ska beställa pizzor , så medans hon åkte och hämtade de, diskade jag och mammsen och gjorde klart mina nuddlar, eftersom en annan inte kan tugga! Vattnades i min mun, men snart kan jag också äta och då ska jag ta igen allt jag missat! eller nä, tror inte de.
annars har denna söndag varit ganska skön, inte lika mycket ångest när man är hos mormor! Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen nanna kudden.
höst
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0