varför består mina dagar alltid utav stress?

riktigt bra fråga! att alltid känna sig stressad är riktigt irriterande. går liksom inte att bara få bort heller.
Annars har jag varit i skolan som de flesta, antar jag. Hade lite mysig datakunskap imorse, fick en uppgift som skulle lämnas in innan lektionen var slut, vilket duktiga jag också gjorde! annars har jag natur och samhällskunskap efter de. Inget speciellt roliga lektioner , men inte jobbiga heller. såg film igen.

Efter skolan blev de äta med chasmine och louise. Sedan vidare till källaren för att fylla på lite på sminkfronten.. nytt puder och en ny mascara hängde med hem. Tog tåget till eslöv och gick hem till en saknad pojkvän. Åkte sedan hem med honom vid halv åtta, "lämnade" honom på träningen och hämtade lillebror samtidigt;)

Nu ska jag gå och lägga mig. Har redovisning i materialkunskap imorgon (grupparbete). Måste säga det att jag är väldigt  trött på en del människor i min klass. Vi har haft grupparbete i alla ämnen nu, och alltid samma personer som aldrig är närvaro på lektionerna eller som inte gör ett piss, när det gäller arbetet! usch på dom. Får se om jag redovisar min del eller om jag bara pratar med fröken om det. Nog om det, imorgon slutar jag vid ett tiden, ovh vid 17.00-21.00 blir de genrep med dansen. wiho. Inte alls sugen för uppvisning =/ .
Nu måste jag gå och lägga fram kläderna till min dans .. slitna jeans, tights eller hög strumpa till de. & en matchande topp upptill, kul!?

mitt liv.
/linathelin


Kommentarer
Postat av: Ebba

Mysigt !

2010-11-19 @ 16:30:55
URL: http://ebbathelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0