helt slut

vilken dag!
dagen började med att jag stod vid diskbänken och gjorde cheesecake. Hann sitta i solen i kanske en kvart, sen var de dags att hjälpa till med dukning osv. Hela tjocka släkten kom hit på påskmiddag. Har haft ett underbart väder hela lovet, men framför allt denna dag. Jättevarmt och skönt samtidigt som vi satt och åt en massa gott och skrattade tillsammans, älskar när alla är samlade. Efter flera timmar tillsammans med släktingarna åkte de hem och jag körde lite moppe med maja, hon blir ju faktiskt 15 i sommar så då gäller ju körkort för hennes del, härligt!
Sen de jag kom in har jag försökt plugga, vilket inte gick så bra. Aja, strunt i det! Avslutar nu ett underbart lov..
De senaste dagarna har jag umgåts med chasmine, varit på fest med de andra tjejerna, nannat hos älskling, solat/ springit i vattenspridaren hos honom, solat här hemma, igårkväll var jag på grilfest med chasse. Ja, som sagt detta lovet har varit underbart. Gick dock alldeles för fort , men vad tusan snart är de sommarlov som gäller!
Lite bilder bjuder jag på vetja!
sådär ja .... Godnatt!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0