tjo sko!

idag är det lördag och lina mår så bra. Gårdagen var väldigt härlig, hantverk , idrott på gymmet. Jag och tessan värmde upp på löpbandet i tjugo minuter (3km) efter de gjorde vi maaaassa magövningar. Efter skolan så mötte jag upp bebisen, fixade en del saker sen blev de några timmar på barista med honom o hans kompis. Efter de fick vi från entré tilll gustav och sedan till stationen. SÅ härligt med sooool :)
Kom hem och åt med familjen och sen duschade och fixade mig snabbt för att sedan åka till hanna. Förfestade hos henne med sex tjejer sen åkte vi vidare till jägers. Dansade en hel del i början , efter ett tag blev de ganska drygt... Och dessutom kom en oväntad person dit, sammmi!
Mamma kom o hämtade oss vid halv tre tiden så körde vi jessin hem och sedan hängde sammi med mig hem hit . Somnade direkt.
Vakande vid tolv och trodde de var söndag, tur att de inte var det iallafall.  Degade med sammi till klockan fyra då vi lämnade honom o vi handlade tills ikväll.-
Städat ovanvåningen med mamma och möblerat om mitt rum.
NUUUU sitter storasystrarna ute i vardagsrummet med sina vänner och äter en massa gott! förfest för de sen utgång.
Själv blir de nog hemma kväll för min del  .
ha en bra lördag :) pusss hälsar axel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0