deppigt väder

wohow, hej igen! blev inget inlägg igår.. men hade bara naturkunskap dock prov+ muntlig komplettering och samhällskunskap, där min grupp varit bäst och gjort klart rapporten som skulle in nu vecka 6, då det var deadline! plus i kanten till oss:) hur som, gick i stan med louise och chasse igår och tog mig sedan till dansen för att dansa LA style i en timme. den stilen är helt ny på dansskolan vilket då innebär att läraren också är helt ny. jag gillar henne skarpt, dels för att hon han en utstrolning som är underbar men också det att hon är noga med uppvärmning! har aldrig fått sån kramp av sit ups och andra övningar för magen, som jag fått dessa två lektioner med henne. jag gillar det! såklart är hon grym på att dansa. låten som vi dansar till är usher - more. efter dansen kom jag hem och åt och sedan spenderade jag kvällen tillsammans mde syster emma som hjälpte mig med engelskan.

idag har varit en dryg men också väldigt mysig dag. började med materialkunskap, kom lite sent tackvare äckliga skånetrafiken , jävla tåg! då vi hade ingrediensanalys .. efter de arbetsmiljö och säkerhet. min grupp jobbade om fysisk arbetsmiljö, så gjorde en bild över vad det är och hur man kan förbättre sin fysiska arbetsmiljö. redovisade sedan det för klassen och fick sen luuuuuuuuuch. sjukt vidrig mat idag, blä.
sista lektionen var de hanledning, vilket inte säger så mycket. men min grupp hade iallafall andrea och det var en väääääääääldigt mysig timme.
nu är jag hemma och pluggar lite matte, eftersom jag har prov på det på måndag.wie! ska snart hoppa in i duschen och packa väskan, för ikväll blir det dansa ragga och sen nanna hos sammi.
imorgon har jag praktiskt prov i hantverk (sotade ögon - fest mup) och sedan idrott, gym. nu ska jag inte skirva mer, ha en fortsatt bra torsdag, även fast det regnar och är riktigt äckligt väder.
själv ska jagf glömma det genom att skaka loss till mohombi ft. akon - dirty situation

saknaden är enorm.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0