ni dansar och jag ser film! (;

hehe.. ikväll blir det film för linas del medan ni andra är ute och dansar loss! (dansa lite för med)  I alla fall, hann aldrig blogga igår eftersom dagen bestod av stress. efter skolan hängde en söt liten leopard med mig hem. I detta fallet är det chassebasse, vi sminkade efter bilder på hantverken och jag valde att gå efter den med leopard, tillsammans med louise. men som sagt, hann sola en 21 minutare innan vi kom hem till fikan som stod på bordet. hann i stort sätt slänga av mig kläderna och fixa till mig lite, för att sedan sätta mig i bilen och bli körd till eslöv. vi mötte tessan på tåget och tog oss sedan till genarp via staffanstorp .. då det blev pizza direkt! kvällen var supermysig, bjöd på massa gottiligottgott, skratt, prat och en hel del dans! haha lärde min gamla raggadans till bumpy ride.    Idag vaknade vi upp i louise säng, åt frukost och hann dansa lite innan chasmines mamma kom och hämtade oss. tessan och jag skulle ta tåget hem, men istället så sms:ar en söt pojkvän och frågar en om man inte vill följa med honom och köpa jacka .. bara för jag tycker om honom såå mycket så stannade jag och satt på en bänk i 40minuter . . .    När jag kom hem fastnade jag såklart vid denna maskin. men vid sju åkte jag in till eslöv med alla systrar + några kompisar. vissa skulle ut , någon skulle till kompis och jag skulle egentligen ta mig till lund och fika med en gammal kompis som jag har saknat så mycket. men klockan gick .. och tågen gick inte som jag ville, så valde därför för att hänga med systrarna till mcédonken och köpte därefter godis&hyrde film.  nu ska jag inte babbla mer .. ska istället ta av min skinnjackan och sätta på mig mjukisdressen, för nu blir det massa mys till film med massa gottiligottgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0