........

blev inget inlägg igår pga tidsbrist.. kan iallafall säga att min morgon idag gick bättre till än min gårdag ...
nämligen så att jag lyckades förstöra två glas sådär när jag hade ätit frukost, toppen! Idag klarade alla glasen sig, lite duktigt.
hade teori på hår igår under hantverkslektionen + lite praktiskt. är värdelös på svinryggar kan jag säga er!
idag har jag inte gjort mycket nytta känns det som ... datakunskap, naturkunskap (prov) och samhällskunskap då vi redovisade vårt rollspel angående rättegången vi var på för ca fyra veckor sen. Gick mycket bra!
Hann vara hemma i 45 minuter och åkte sedan till dansen, LA Style idag. fortsatte på koregrafin, var sådär roligt. fick lite ont i mina små knän, då vi är nere på golvet .. aj-
ska inte skriva mer nu, utan istället skicka iväg lite arbeten till lite olika lärare, duscha och lite så. Blir hemma imorgon, svettas som ett djur samtidigt som jag fryser ihjäl. Mitt ansikte just nu - rödare än en tomat. vet inte varför?
detta är verkligen inte min docka! Karin i min klass, mycket fint.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0