fettisdagen & nationella kvinnodagen!

Flitiga mammsen har gjort semlor idag, mycket gott fast än jag inte tycker om de egentligen ..
Vaknade idag dyngsur av svett vilket ledde till ingen skola för min del. gick istället upp vid åtta tiden pga att jag inte kunde sova längre, åt frukost och gjorde lite nytta på mitt rum. Vid halv tolv tiden körde syster Emma och hämtade Agata och lilla Adrian. (Agata hade vår ena häst på foder när vi var i thailand). Så de har varit här och fikat och pratat en massa.
Eftersom vi suttit i köket där solen strålar in genom fönsterna blev jag lite smått sugen på att gå ut och ta en runda på hästen. Så ska byta om nu, för att sedan trycka igång ett fullblodsnerver lite? hehe hjälp. 
Ha en fortsatt bra dag, njut av solen!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0