hoppsan!

tjenixen ,
har inte varit inne här sen i onsdags. har varken haft så mycket lust eller tid.
mina dagar har iallafall rullat på som de skulle :)
torsdag, var de kort dag i skolan, spännde tandställning, solade, dansade och nannade hos pojkvännen.
fredag, blev frukost med klassen på EH och sedan till malmö räddningstjänst , lunch + idrott (streetdance) solning efter de . Hem till pojkvännen igen och hämta lite saker som jag glömt, men vidare till malmö igen med mamma för att ha utvecklingssamtal , som tur gick de bra, "som vanligt" . Direkt efter de tog jag och emmisen bussen till veberöd för lite fixning och förfest, sedan vidare till falsterbo för att dansa :)
" dansade så skorna blev snea " haha, åkte hem till sammi och sov därefteråt.
lördag, vaknade vid fyra och bara segade mig till åtta , då pappa kom och hämtade mig där
söndag, vaknade och år frulle med mamma och sen har jag varit ute i solen och läst noveller, pluggat ltie, dansat här hemma, sminkat majsan , ätit god mat med familjen, åkt rally för att köpa godis , sett solsidans sista ansvitt för denna säsong .......
nu sitter jag i min säng och känner att jag har fått en väldigt dålig hållning. Till veckan blirre de nya tag, förbättra hållningen och börja äta nyttigt igen.
Puss och godnatt
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0