måndag

tjohej i stugan,
måndag idag och min dag har varit ganska fin. gårkvällen slutade med lite tårar i sängen , men dagen bjöd på lite leende och en mysig fika med emmisen. efter svenskan gick vi till EH och tog en fika och hann prata ut. Åkte sedan hem till sammi som soooov. eller ja, inte nmär jag kom för då tvingade jag honom till att vara vaken.
Housen idag gick väldigt bra, är nöjd! Koregrafin börjar sätta sig ordentligt nu, vilket jag känner är vääääääääldigt skönt.
Nu har jag suttit i mina svettiga danskläder alldeles förlänge. ÅHhhh! visstja, pratade med mamma nyss om att göra om lite på mitt rum.  är trött på de jag har nu, så kasnke blir någon snygg brun, bronze, guldigt tapet. ska in och kolla i affärerna i veckan.
Godnatt, puss och kram! 
/linathelin ; bilder kommer snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0