måndag

hej hopp!
sitter och lyssnar på musik samtidigt som jag springer runt i klackskor och dansar .. Ska snart åka till eslöv för en timmes housepass, gillas. Dagen har varit väldigt fin, började hos hjärtat imorse, mötte sedan lite tjejer från klassen på tåget. den ena hade en sommartopp på sig och ballerina skor! KALLLT, men fick en vårkänsla som heter duga för denna måndag. När man sitter på tåget klagar man gärna på solen som skiner igenom fönsterna och bländar en i ögonen. men nej!, gör inte det. Åh, jag är så glad att det varit sol i typ fyra dagar. Nu ska det bara fortsätta så månaderna som vi har framför oss.
Tror det är dags att byta om snart, laddar ner lite musik så lite svårt att dra sig ifrån denna maskin, hehe?
Jag lägger in bilder från helgen lite senare idag tror jag. Ha det fint, puss!

en söt louise i skolan.
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0