Femte april

Tjollahopp!,

Solen skiner, inga sura miner då inte! Gårdagen var mycket mysig på Väla, köpte dock ingenting. Åkte istället till Malmö efter jag hade sagt hejdå till tessan i Helsingborg. Gick till butiken jag visste skulle ha min efterlängtade mobilväska från NN07. Äntligen är den min! Åkte därefter till Lund där pappsen hämtade mig efter hans golfrunda. Åt jennys goda lassagne och var ute och gick en kvällspromenad med pappi och vovven. Senare på kvällen blev de fotbollstitt och godis med pappa.

Idag har jag hunnit träna i 20 min, powerwalktat ner till Intersport, provat sport-bh:ar och tom beställt en som kommer i slutet av nästa vecka! Duktig tjej (: Resten av dagen har jag tillbringat  hemma ute i solstolen. Nu ska jag ut och se hur det går för pappsen som grillar. Ha en fin torsdag,


/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0