Nionde april

Go'kväll folket,



Lång och tung dag måste jag säga, dagen innan ett lov avslutas och skolan börjar är alltid den värsta! Har slappat och tagit det lugnt idag, övningskört lite med pappa (går väl åt det ljusa hållet). Helgen har annars gått så himla fort, var med sammi i lördags när familjen var på påskmiddag hos kusinerna. Vi var i malmö, fikade och så. Senare på kvällen blev det pizza för vår del. Somnade tidigt pga min jävla förkylning. Igår var det söndag och vi bröt de traditionen att leta påskägg på påskatfon, vi gjorde det istället igår. På kvällen körde jag lite med mamma och sen såg jag Masters med pappa, mamma och lillebror äsklingen åkte till Karlshamn för jobb.

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg och snart blir det ner och äta efterrätten som är mammas ananaspaj. Ha en fortsatt trevlig kväll,
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0