Sextonde april

Go' kväll,

Både idag och gårdagen har bara bestått av massa plugg. Jobbade ju också i helgen, men förutom det och vår mysiga kvällspromenad igår har jag för det mesta suttit vid denna maskin. Idag hade vi en förläsning på morgonen, en kvinna som jobbar för MaXFactor kom till skolan och berättade massa intressanta saker om deras produkter och hur de jobbar och så. Fick prova en massa produkter och kan säga nu att de jag tyckte om MaXFactor innan är inte desamma nu. Efter den timmen så tog vi en god fika på eh.

Nu är jag nyduschad efter ett svettigt danspass och ska packa ner mina grejer och sen åka till älsklingen som kommer hem nu ikväll. Love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0