Jag lever!

Jag vet jag är sämst! haha eller? Har varken orkat eller haft "tid" till denna webbplats, lite ironi där på slutet men vad skadar det? Ingenting. Jag kom på att jag glömt nämna förra helgens händelser!! Älsklingen blev 20 år på söndagen vilket vi firade med lite utgång i Helsingborg på lördagen. Var på tempel med tessan, sammi och några av hans kompisar. Söndagen spenderades hemma hos bebisen fram tills klockan fyra typ. Då jag åkte hem och fixade lite saker sen åkte jag till honom igen. Blev lite tårta hos honom sen kom Jessin och hämtade oss, så körde vi till Lund och fikade på espresso house och sen senare blev de mat på max. Gott! 
 Tillbaka till nuläget, så har jag sedan i torsdags varit med sammi en hel del, gymmat varje dag förutom i söndags då jag jobbade mellan 06.45 - 15.00. Därefter hann jag hem om och duscha sen följde jag med pappa och axel till eslöv, hämtade sammi och körde till gymet och solade. Sen gick vi ner till Axels fotbollscup och tittade på honom när de förlorade alla sina matcher, synd om barnen! Världens sämsta tränare har de.
Kortfattat så kan jag säga att jag varit med bebisen för det mesta och det har varit så mysigt. Igårkväll tränade vi tillasmmans och sen åkte vi hem till mig igen. Åt god lax och sen blev det en massa monopol spel på kvällen med syskonen. Nu har jag väldigt ont i huvudet så tror jag ska ut och gå en runda.. Ha en fin tisadg, puss!
/linathelin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0