Äntligen söndag,

eller? .. Nejdå inte så hemskt faktiskt även om det är första söndagen med ångest sen lovet. Iallafall så har min dag varit hur bra som helst hittills. Jag gick upp vd tio tiden, åt frukost tillsammans med mammsen och därefter tog jag på ridkläderna oc gick ut i stallet. Gjorde i ordning hästarna sedan red jag och emma ut en sväng. Mysigt och så fruktansvärt härligt väder! När vi kom tillbaka började jag fixa maydays man lite, men blev inte riktigt klart. Får gå ut någon dag i kommande vecka och göra honom lite fin ... Inte nog med det, jag har även övningskört med hjälp av jenny och pappa. Tyckte själv det gick mycket bra och är väldigt stolt över att jag klara släppa kopplingen och trycka på gasen utan att det blev motorstopp eller hackigt. Just nu sitter jag och äter godiset jag fick av marran i fredags, mums! Hoppas er söndag är lika bra som min , hehe!  

en gammal bild på mig, tyckte den var passande!
/linathelin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0