"Love on top"

Sitter i köket och lyssnar på Love on top - Beyonce. Härlig låt och ännu härligare video haha! Jag undrar ju hur hennes dotter kommer få det, ha en mamma som är så känd som Beyonce och likaså pappan ... Får hon Beyonces gener så behöver vi inte prata om att hon kommer bli snygg! .. Vi lämnar henne och går till min vardag istället, eller? hehe. Dagen började med Hv på förmiddagen, stylade våra karaktärer idag.. min var som sagt en glad clown. Var en mycket rolig lektion, se hur alla valt att styla sina karaktärer. Skolans mat är verkligen aldrig god, så som vanligt blev det mat någon annanstans, idag på subway! Hade en kort lektion därefter och sen hem vid två. Min snälla mammi hade köpt bullar, så fikade lite och nu sitter jag vid datorn och bara njuter.. fråga mig inte varför haha?. Hej på er,


 
/linathelin ; fick ett ryck igår och gjorde något som var SÅ INTE JAG! Har aldrig haft svart nagellack men var tvungen att prova .. så fick bli "fransk manikyr".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0