Sjuttonde september

Kass uppdatering, I know! Min helg har iallafall varit jättebra. Fredagen var tung i skolan, hade en och samma uppgift hela dagen då vi satt på Malmös Stadsbibliotek och pluggade. Efter skolan åkte jag in till Lund för att köpa min höstjacka inne på Scandinavian sportsmen. Så glad! Tog sedan tåget direkt till Hässleholm med Tessan för att spendera resten av kvällen med hennes underbara kusiner + vänner. Drack en massa goda drinkar hos Ida och vid två blev det utgång till Harrys. Lördag var mindre skön när man skulle på jobb 15.00. Hade mysigt med Tessan och hennes mamma på förmiddagen iallafall. Jobbpasset gick fort, vid halv elva kom pappa och hämta mig och körde mig till Tildis. Där blev det öveeeer mycket chillkväll! BÄSTA!! Åt gott, badade jacuzzi och åt en massa mer gott!!!

Igår var jag, jenny och maja på Nova och fick med mig ett par byxor hem. Åt en jättegod grillad kyckling tallrik. På kvällen tränade jag och jenny sen kom sammi till mig.
Just nu sitter jag i köket och har ont lite överallt):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0